دلسادلسا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

دختر کوچولوی مامانی، دلسا

جشن تولدت

1393/6/7 10:10
234 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ای قشنگترین حس زندگیم تولدت برگزار شد.من دوست داشتم.همه چیز خوب بود .اما متاسفانه با اینکه آهنگ زیاد هم بود ام مهمونها اکثرا بلند صحبت میکردن.جالبه هر چی صدای موزیک رو بالا میبردیم صدای صحبت یه نفر که من میدونم و تو بالاتر میرفت و متاسفانه تو فیلمت رو صداش خراب کرده.اما مامانتو که میشناسی میشینم برات مونتاژ میکنم عزیز دلم

دوستت دارم.خیلی ها میگن تولد یکسالگی فایده نداره بچه متوجه نیست اما من مخالفم.دختر گل من امشب رقصید شاد بود حتی یه ذره هم ناراحتی نکرد.دست خاله مهدیه و فاطمه هم دردنکنه.خیلی کمک کردند.دقیقا لحظه آخر هم خاله فاطمه خیلی به دادم رسید و میوه و میز شام رو چید.پذیرایی هم که دو تا خاله ها زخمت کشیدند.دوستت دارم بهترینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)